Nog een week te gaan! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu Nog een week te gaan! - Reisverslag uit Alphen aan den Rijn, Nederland van Marijke - WaarBenJij.nu

Nog een week te gaan!

Blijf op de hoogte en volg Marijke

09 Mei 2015 | Nederland, Alphen aan den Rijn

Volgende week zijn we onderweg. Nu is het nog passen en meten wat er wel en niet mee kan.

  • 09 Mei 2015 - 21:24

    Thea:

    Nu Kees is ook de heledag bezig geweest ,hij is er klaar voor

  • 09 Mei 2015 - 22:34

    Regina:

    In een week is die wind wel uitgeblazen. En gaat dan naar het noorden (hoop ik)

  • 12 Mei 2015 - 21:43

    Ludie:

    Misschien hebben jullie de wind wel in de rug, ook lekker.
    in ieder geval veel succes we volgen jullie

  • 13 Mei 2015 - 19:52

    Marcel :

    Volgens mij hebben ze er alle vier reuze veel zin in al zullen ze wel erg worden gemist gelukkig is er internet en kunnen we met een beetje geluk jullie volgen

  • 13 Mei 2015 - 23:29

    Mariette:

    Iedereen is langzaam in spanning aan het komen. Nemen we wel of geen brood mee. Hoeveel pannen moeten we hebben.is er genoeg Brand. We tellen gewoon af.

  • 14 Mei 2015 - 09:25

    Els:

    Hallo Luitjes, ik hoop dat ze de eerste dag een dikke tegenwind hebben. Zal ik ze zo lang mogelijk uit de wind houden en ben ik weer gauw thuis. :-)

  • 14 Mei 2015 - 10:45

    Jeroen:

    Succes alvast met de voorbereiding van dit avontuur.
    geniet ervan voor je het weet is het weer voorbij.

  • 14 Mei 2015 - 11:08

    Thea:

    kees is aan het proef draaien volle bepakking ben benieuwd als die thuis komt hoe het bevalt.
    Ben benieuwd,meschien blijft diethuis hahaha

  • 14 Mei 2015 - 11:12

    Santiago4:

    Hallo Thea,

    Wat er ook gebeurd hij gaat gewoon mee ook al moeten we hem slepen.
    Ben benieuwd of hij weer de hele weg alleen maar morge gaat zeggen tegen iedereen die we tegenkomen.
    Als dat zo is doe ik wel mijn oordoppen in.

  • 14 Mei 2015 - 12:44

    Peter Sr :

    Ik hoop dat jullie ,n goede fietstocht hebben ik kijk wel van afstand naar jullie Veel plezier Groetjes je derde broer

  • 14 Mei 2015 - 13:38

    Santiago4:

    Moet er nog een kip mee, want een eitje onderweg is wel lekker.
    Ik hoop echter dat Kees de worst niet snijdt, want dan moet je er erg lang op wachten.
    De TT-gangers weten wel waar ik het over hebt.

  • 15 Mei 2015 - 20:28

    Trees:

    Goede reis morgen en alle dagen daarna. Doe voorzichtig.

  • 16 Mei 2015 - 08:54

    Ien De Lange:

    Geweldig heb respect voor jullie en veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marijke

Een van de 12 Gerritse kinderen.

Actief sinds 03 Mei 2015
Verslag gelezen: 662
Totaal aantal bezoekers 14046

Voorgaande reizen:

16 Mei 2015 - 20 Juni 2015

Fietsend naar Santiago

Landen bezocht: