voorbij Tours - Reisverslag uit Veigné, Frankrijk van Marijke - WaarBenJij.nu voorbij Tours - Reisverslag uit Veigné, Frankrijk van Marijke - WaarBenJij.nu

voorbij Tours

Blijf op de hoogte en volg Marijke

25 Mei 2015 | Frankrijk, Veigné

Met regen opgestaan, maar gelukkig bleef het eerst bij bewolking en later trok het weer open. Vannacht in Vendôme gestaan, vlakbij het centrum. We zijn lekker uit eten geweest. Eindelijk een avondje geen eenpansmaaltijd. Vanmorgen nog een poging gedaan om een stempel te halen bij de kathedraal en bij de Chapel St. Jacques. Maar helaas, nergens iemand met een stempel. Vandaag iets meer klimmetjes dan gister en via Chateaudun, Chateau Renault en nog wat plaatsen met kastelen aangekomen bij de Loire. Tussen de middag lekker gepicknickt in een parkje en toen bij Tours aangekomen. Daar ontmoeten we onze Belgische vrienden Flip, Bert en Martin weer uit Antwerpen. Die waren we bij de Franse grens ook tegengekomen maar zij zijn via Parijs en Orleans naar Tours gekomen. Ook weer een prachtige kathedraal in Tours. De mannen slapen bij de nonnen van St Martin. Wij fietsen alvast het eerste stukje uit deel 2. En stoppen in Veigne. Morgen weer verder.

• 25 Mei 2015 - 22:29

Claske Braun:

Leuk om steeds je verslag te lezen, ik fiets in gedachten met jullie mee en en herken alle plaatsen waar jullie langs komen, nog veel plezier en mooi weer, sterkte met de klimmetjes!!!

• 25 Mei 2015 - 22:52

Ludie:

Leuk weer iets te horen. Alles weer opgezocht in de atlas. Goede reis verder.

• 25 Mei 2015 - 23:22

Els:

Jullie gaan als een speer. Vergeet niet om je heen te kijken naar de omgeving. En broers, maak ook eens een foto van je zus. Kunnen we haar ook zien.

• 25 Mei 2015 - 23:29

Trees:

Zo te zien gaat het goed met jullie. Maar Marijke, wij willen niet alleen je voeten zien op de foto's, dus laat de mannen foto's maken en ook een stukje schrijven van jullie avonturen.
    Leuk om jullie te volgen.

• 26 Mei 2015 - 10:25

Paul En Els:

Heel leuk om jullie te volgen en blij dat het zo goed gaat, de grootste klimmetjes komen nog, veel succes en het gaat jullie goed.

• 26 Mei 2015 - 15:36

Henk:

Alweer één boekje gedaan. Dat gaat vlot.
    Op naar de Pyreneeën. Maar geniet eerst van het vlakke Les Landes onder Bordeaux.

Groeten.

Marja en Henk

• 26 Mei 2015 - 16:05

Thea:

komen jullie eerder thuis,ga echt snel .en Marijke laat die Belg of pastoor,een foto maken van jullie allemaal

• 26 Mei 2015 - 16:58

Buitendienst:

Beste Gerritse's, beste Gerrit,

Leuk om jullie zo te kunnen blijven volgen. Diverse collega's die dit doen. Lekker blijven fietsen en nog weer veel succes en plezier op het vervolg van jullie tocht.

Namens de buitendienst,
    Ronald

• 27 Mei 2015 - 22:08

Francien:

Hallo fietsfamilie.
    Wat zijn jullie goed bezig.
    Jullie hebben het vast gezellig zo te lezen, en maken leuke dingen mee.
    Hopelijk gaat het fietsen ook goed, ik neem me petje voorjullie af!
    Ga zo door, succes voor jullie allen.
    Groetjes van Ab en Francien.

• 28 Mei 2015 - 08:33

Jeanette:

Hallo,

Jeetje wat gaan jullie hard en snel!!! Hoe is het weer onderweg? Tot nu toe zien we alleen maar zon foto's is dat ook zo? Wel echt super leuk foto's terug te zien en toch op die manier een beetje jullie avontuur te kunnen delen! Veel plezier! Grtjes Jeanette, kus voor mijn pa ;-)

• 28 Mei 2015 - 14:51

Marja:

Hoi, hoi.Wat leuk om de verslagen te lezen. Een hele toer geweest met die tegenwind om in Tours te komen. Misschien voor de wind met de pittige hoogtes. Goeie reis verder met zn allen.
    Doeg Marja

• 28 Mei 2015 - 21:36

Tilly:

Goed zeg het eerste deel van de reis zit erop, nu hopen op beetje meer zon. Succes met het vervolg en hopelijk minder wind.

• 29 Mei 2015 - 19:31

Kitty:

Lieve papa hebbie het een beetje naar je zin?
    Ik mis je wel hoor, met mij gaat het goed
    Ik ben lekker veel aan het werk.
    Hebbie genoten van de lekkere pannekoeke van je broer kees.
    Vera gaat naar engeland, ze heeft er heel veel zin in.

Nog heel veel plezier, geniet ervan.
    En niet te bruin worden he.

Xxx je lieve dochter kitty
    Tot snel xx

• 30 Mei 2015 - 09:45

Sil En Flip:

Hallo fietsers

Toppie hoor wat jullie doen wij doen het jullie niet na, ga zo door wij denken aan jullie!!!!

Groetjes Flip, Sil, Teun en Bram

• 30 Mei 2015 - 19:55