2 weken weg - Reisverslag uit Barsac, Frankrijk van Marijke - WaarBenJij.nu 2 weken weg - Reisverslag uit Barsac, Frankrijk van Marijke - WaarBenJij.nu

2 weken weg

Blijf op de hoogte en volg Marijke

30 Mei 2015 | Frankrijk, Barsac

Al 15 dagen onderweg, jullie horen niet veel van ons want WiFi is meestal niet te krijgen. We kamperen op de meest afgelegen plekjes. Soms denk je dat je naar het einde van de wereld gestuurd wordt. We zijn ook meestal de enigen. Als je er eenmaal bent zijn het wel paradijsjes. Het weer is de laatste week prima. Soms een paar spetters maar niet genoeg om de regenkleding aan te trekken. Onderweg komen we nog steeds super aardige mensen tegen. Vragen of we water nodig hebben. We zitten nu bij Cadillac. Morgen fietsen we Les Landes in. We hebben al wat klimmetjes gehad en de knietjes protesteren soms. Maar we gaan nog steeds als een speer. Vandaag door prachtige wijngebieden gereden. In Saint Emilion gekeken. Zoals veel andere toeristen. De stempelkaart begint ook al aardig vol te raken. Ik zal er wel een extra nodig hebben. Ik zet weer wat fotootjes op FB want via deze site schiet het niet op. Groeten allemaal van Gerritse4Santiago.

• 30 Mei 2015 - 22:34

Els:

Leuk

• 30 Mei 2015 - 22:40

Marga:

Hallo luitjes, net thuis van feest Jan en Joke.
    Was heel erg gezellig, onwijs leuk Gerrit dat jij ze ff gebeld had.
    Vonden ze zo leuk, dat je er aan dacht zeiden ze.
    De groetjes nog van ze, ben ik daar aan het feesten.
    Wie kom je daar tegen? Ja hoor Mariette, was ook op een feest daar.
    Gaaf hi? Lekker ff bijgebept met haar.
    Wat gaan jullie snel, leuk hoor.
    De groetjes van mij, fiets ze en doei.

• 31 Mei 2015 - 00:04

Cor.:

Toch geen wijn in Saint Emilion gedronken he,
    Niet te betalen!
    Tip van een prof: wie voor me rijdt, is m,n knecht!
    Nog veel geluk

Groet, Cor.

• 31 Mei 2015 - 09:28

De Fam Uit Kerkdriel:

hallo lieve fiets familie leuk weer eens wat te lezen en ja natuurlijk de foto's al gezien en wat staan jullie er stralend op veel fiets plezier en let wel een beetje op de knietjes ;-)) tot het volgende verhaal we kijken ernaar uit x

• 31 Mei 2015 - 10:00

Jack:

Jullie gaan geweldig, vergeet vooral niet te genieten van al het moois onderweg. Eind van de week wordt het erg warm, dus sterkte gewenst.

• 31 Mei 2015 - 16:27

Willem En Lil:

Lieve Marijke,
    Hebben met heel veel interesse je verhalen gelezen. Wat een schat aan informatie slaan jullie op. Gelukkig kun je al het moois gelijk opslaan, zodat de tocht later weer helemaal gevolgd kan worden. Die kleine paradijsjes spreken mij ook wel aan, nu de regen hier met bakken uit de hemel komt. Goed voor de tuin. Ga zo door, Marijke. Hartelijk groetend, Willem en Lil

• 31 Mei 2015 - 18:10

Wil En Leny:

Leuk hoor om de verhalen te lezen en jullie zo te volgen. Wat fijn dat het zo voorspoedig gaat. Ga zo door en kijk vooral om je heen groetuh van ons

• 31 Mei 2015 - 21:25

John Scholte:

Gerrit en de andere fietsers veel plezier en een goede tocht nog. Leuk om de verhalen te lezen. groeten John Scholte