espagne - Reisverslag uit Candanchú, Spanje van Marijke - WaarBenJij.nu espagne - Reisverslag uit Candanchú, Spanje van Marijke - WaarBenJij.nu

espagne

Blijf op de hoogte en volg Marijke

03 Juni 2015 | Spanje, Candanchú

We zijn in Spanje. Het is vandaag een zware tocht geweest. We hebben 1640 m geklommen en zijn in Col de Somport. Omdat het vanmorgen wat tegen zat konden we pas rond 12:00 uur naar boven. We wilden zeker weten dat al het materiaal goed was, dus Jan zijn voorblad (van zijn fiets!) moest goed vastgezet worden. Drie fietsenmakers verder was het gelukt. We hadden ook een leuke ontmoeting met een Tour de France renner die in '69 een etappe gewonnen had in de Pyreneeën. Toen was Eddy Merckx tweede. Uiteindelijk waren we om 20:00 uur boven. Lekker op de col een kamer genomen. En heerlijk gegeten. Morgen gaan we verder.

• 03 Juni 2015 - 22:11

Jeanette:

Hij gaat lekker!!! Poe hee wat een klim! Zet hem op!!

• 03 Juni 2015 - 22:19

José:

Goed gedaan hoor, het gaat lekker

• 03 Juni 2015 - 22:54

Peter :

Zo Jan heb je te hard moeten trappen dat je drie fietsenmakers nodig had om alles goed vast te krijgen groetjes

• 03 Juni 2015 - 23:07

Jos En Margaret:

Wat zijn jullie snel !!!!! Nu al in Spanje, wel met ups en downs maar dat hoort erbij toch. Leuk om de verslagen te lezen, heel veel succes verder.....Groetjes Margaret en jullie aangenomen broer JOS...

• 03 Juni 2015 - 23:10

Claske Braun:

Knap hoor....je gaat klimmen nog leuk vinden, gaan we met het fietsweek-end naar de Pyreneen

• 03 Juni 2015 - 23:13

Wil:

Petje af voor jullie. Vannacht lekker slapen en Morgen maar rustig naar beneden morgen.

• 03 Juni 2015 - 23:31

Trees:

Ja, Wil of nog verder naar boven, dat kan natuurlijk ook. Knap hoor. Wij hebben 1 keer in Normandië een heuvel beklommen. Maar zijn uiteindelijk toch gaan lopen. Dus respect. Doe voorzichtig berg op of berg af. Groetjes Aad en Trees.

• 03 Juni 2015 - 23:47

Els:

En hoeveel kilometers staan er al op de teller? Rust maar lekker uit vannacht in een heerlijk bed. En morgen als een jekko van die berg af. X

• 03 Juni 2015 - 23:49

Harm Ammerlaan:

klasse Kees! Ik ben blij dat die klimlessen van Spanje nu van pas komen... ;) Succes en geniet van de tocht!

• 03 Juni 2015 - 23:55

Mariëtte Wallinga:

Hoi Marijke en broers.
    We volgen jullie op de voet.
    Wat een fijn gevoel moet dat geven om al zo ver te zijn.
    Zie dat jullie al goed gekleurd zijn.
    Nu opschieten want het thuisfront zal wel naar jullie verlangen.
    Voorzichtig zodat je heel Santiago halen.
    Groetjes, Bauke en Mariëtte ( halve Camino's)

• 04 Juni 2015 - 16:05

Cor:

Knap hoor!
    Jullie moeten nu toch echt wel eens rechts aanhouden hoor!
    anders rij je zo de Middellandse zee in.

Nog fijne tijd!
    Groet, Cor.

• 04 Juni 2015 - 20:43

Ron Bomgaars:

Ha luitjes, moest vandaag op de tweede verdieping van het gemeentehuis zijn en heb toen de lift genomen, kan ik jullie ook aanraden. Nee hoor, ik schaam mij diep en heb mij voorgenomen wat vaker de trap te nemen. Heb heel veel bewondering voor jullie prestatie, ga zo door, ik blijf jullie volgen.
    Groetjes, Ron

• 05 Juni 2015 - 08:46

Sil En Flip:

He daar fietsers

Super hoor wij doen het jullie niet na, ga zo door want jullie gaan als een trein.
    Veel succes en sterkte met de bergen nog.

Groetjes Flip, Sil, Teun en Bram